هدفمندكردن پاياننامههاي دانشجويان
با توجه به اينكه هر ساله از دهها هزار پايان نامه در مقاطع كارشناسي ارشد و دكتري در ايران دفاع ميشود . سؤال اين است كه چرا اين پايان نامهها تاثيري در وضعيت اقتصادي و علمي ايران ندارد؟ بهنظر ميرسد كه اغلب اين پاياننامهها با روند و كيفيتي انجام شده است كه از مسائل و مشكلات جاري جامعه به دور بوده و هيچ راه حلي براي تنگناهاي متعدد جامعه ارائه نميدهد ادامه مطلب را در سایت خبرنگار که دکتر ضیایی پرور نویسنده ان است بخوانید
+ نوشته شده در یکشنبه ۱۳۸۹/۰۱/۲۲ ساعت ۴:۳۴ ب.ظ توسط شبیر دائمی
|
حدود ۸۰ سال از برگزاری اولین دوره آموزش روزنامهنگاری و ۳۷ سال از راهاندازی نخستین دانشکده ارتباطات در کشور میگذرد . در این سالها آموزش ارتباطات در ایران با فراز و نشیبهای فراوانی همراه بوده ولی در سالهای اخیر حداقل از بعد کمی به وضعیتی قابل قبول نزدیک شده است در حال حاضر رشته علوم ارتباطات در تعدادی از دانشگاههای دولتی، آزاد، علمی-کاربردی کشور در مقاطع مختلف ایجاد شده و هزاران دانشجو مشغول به تحصیل در این دورهها هستند. دانشگاه آزاد اسلامي قوچان در مهر ماه سال 88 برای اولین بار اقدام به پذیرش دانشجو در مقطع كارشناسي ارشد علوم ارتباطات اجتماعي کرد .این وبلاگ توسط دانشجویان این رشته راه اندازي شده است و هدف آن اطلاع رساني اخبار مربوط به تشكيل كلاسها , ارائه و معرفي كتاب و جزوات مورد نياز مي باشد