دوستان عزیز
با سلام
۱. دوستان عزیز لطف کنند نام کاربری و رمز عبور دوستان را عوض نکرده و مطالب دیگران و نظرات درج شده در وبلاگ را حذف نکنند ( این مورد حداقل سه بار در مورد نوشته های من در پستهای قبلی و چندین بار در مورد نظرات موجود در وبلاگ تکرار شده است)
۲. دوست عزیز خوشحالم که به فکر راه اندازی نخستین سایت اطلاع رسانی خبری ارتباطات ایران سایت افتاده اید ولی من متوجه نشدم چرا تبریک این موضوع را به من !!!!!! گفته اید ؟
۳.مدیا نیوز پایگاه اطلاع رسانی حوزه رسانه و ارتباطات قبلا افتتاح شده و سایت شما اولین نیست
موفق باشید
+ نوشته شده در جمعه ۱۳۸۹/۰۲/۱۰ ساعت ۱۰:۱۰ ق.ظ توسط شبیر دائمی
|
حدود ۸۰ سال از برگزاری اولین دوره آموزش روزنامهنگاری و ۳۷ سال از راهاندازی نخستین دانشکده ارتباطات در کشور میگذرد . در این سالها آموزش ارتباطات در ایران با فراز و نشیبهای فراوانی همراه بوده ولی در سالهای اخیر حداقل از بعد کمی به وضعیتی قابل قبول نزدیک شده است در حال حاضر رشته علوم ارتباطات در تعدادی از دانشگاههای دولتی، آزاد، علمی-کاربردی کشور در مقاطع مختلف ایجاد شده و هزاران دانشجو مشغول به تحصیل در این دورهها هستند. دانشگاه آزاد اسلامي قوچان در مهر ماه سال 88 برای اولین بار اقدام به پذیرش دانشجو در مقطع كارشناسي ارشد علوم ارتباطات اجتماعي کرد .این وبلاگ توسط دانشجویان این رشته راه اندازي شده است و هدف آن اطلاع رساني اخبار مربوط به تشكيل كلاسها , ارائه و معرفي كتاب و جزوات مورد نياز مي باشد