نخستین هماندیشی روابط عمومیهای پایتخت معنوی ایران برگزار می شود
مدير كل روابط عمومي آستان قدس رضوی گفت: اول تيرماه همزمان با روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی، نخستین هم اندیشی روابط عمومی های پایتخت معنوی ایران به همت آستان قدس رضوی برگزار می شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی محمد ضرابي با اعلام اين مطلب افزود: این هم اندیشی به طور کاملا تخصصی انجام می شود و چشم انداز آستان قدس رضوی در خصوص برگزاری این نشست تخصصی در حد ایده آل است. وی تصریح کرد: همانديشي روابط عموميهاي پايتخت معنوي ايران با حضور اساتيد مطرح علوم ارتباطات و مسئولان روابط عموميهاي آستان قدس رضوی و دستگاه های اجرایی استان خراسان رضوی در مركز نمايشگاهها و همايشهاي آستان قدس رضوي برگزار ميشود.ضرابي اظهار داشت: برگزاري اين اجلاس با موضوعات "مبانی تخصصی و کاربردی روابط عمومی"، "نقش تبلیغات خلاق در روابط عمومي" و "روابط عمومي الكترونيك" و با هدف ارتقاي سطح كيفي روابطعموميهاي سازمانها، نهادها و موسسات مختلف و بهبود شيوههاي پاسخگويي به مخاطبان و ایجاد همگرایی بین روابط عمومی های پایتخت معنوی ایران در جهت هم افزایی در ارائه خدمات برتر به زائران بارگاه منور رضوي پيشبيني شده است.شايان ذكر است استانداري خراسان رضوي، انجمن روابط عموميهاي خراسان رضوي، شهرداري مشهد، صدا و سيماي مركز خراسان رضوي و... از جمله حاميان اين همايش هستند
+ نوشته شده در سه شنبه ۱۳۸۹/۰۳/۱۸ ساعت ۱۱:۲۶ ب.ظ توسط شبیر دائمی
|
حدود ۸۰ سال از برگزاری اولین دوره آموزش روزنامهنگاری و ۳۷ سال از راهاندازی نخستین دانشکده ارتباطات در کشور میگذرد . در این سالها آموزش ارتباطات در ایران با فراز و نشیبهای فراوانی همراه بوده ولی در سالهای اخیر حداقل از بعد کمی به وضعیتی قابل قبول نزدیک شده است در حال حاضر رشته علوم ارتباطات در تعدادی از دانشگاههای دولتی، آزاد، علمی-کاربردی کشور در مقاطع مختلف ایجاد شده و هزاران دانشجو مشغول به تحصیل در این دورهها هستند. دانشگاه آزاد اسلامي قوچان در مهر ماه سال 88 برای اولین بار اقدام به پذیرش دانشجو در مقطع كارشناسي ارشد علوم ارتباطات اجتماعي کرد .این وبلاگ توسط دانشجویان این رشته راه اندازي شده است و هدف آن اطلاع رساني اخبار مربوط به تشكيل كلاسها , ارائه و معرفي كتاب و جزوات مورد نياز مي باشد